Dorim sa te ascultam!

Plangi si nu te vede nimeni, strigi si nimeni nu te aude, vorbesti si nimeni nu te asculta? Da-mi voie sa te contrazic, exista Cineva, doar ca nu ai stiut la Cine sa apelezi. Cineva care te iubeste mult, ti-a vazut plansul inimii si strigatul inabusit... Asa cum si noi am fost in aceeasi situatie si Dumnezeul Pacii ne-a cautat, vrem sa iti spunem ca si Tu esti in Ochiul Celui Atotputernic si te vrea cu gelozie pentru El. Nu ai nevoie de nimic sa aduci inaintea Lui, doar inima ta zdrobita... Nu te cunoastem asa cum nici voi nu ne cunoasteti, dar este Unul mai presus de toate, care iti stie cel mai ascuns gand. Sa stii ca nu ai intrat intamplator aici... te-a indrumat Cineva. El vrea ca la problema ta sa gasesti rezolvare, de aceea iti spun azi: nu ezita, ai nelamuriri, probleme ce te apasa, intrebari fara raspuns? Lasa rusinea deoparte si indrazneste, asa cum nici noi nu am ramas surzi la lucrarea ce Dumnezeu vrea sa o indeplineasca, ne-am inteles scopul si telul pe acest pamant! Pentru asta, vrem sa ii dam Slava Tatalui ca ne-a gasit si Isi doreste sa ne faca lucratori in secerisul Sau. Ne puteti scrie pe adresa de E-mail: lacrimiincoltulsufletului@yahoo.com sau Id de mess, acelasi. "Aceasta este porunca Mea: să vă iubiţi unii pe alţii, cum v-am iubit Eu. Ioan 15:12"

30 martie 2010

Harta crestinului


Suntem atat de ingrijorati de problemele de zi cu zi, ne zbatem sa facem lucrurile lumesti perfecte sa ne putem lauda cu ceea ce noi am creat dar nu ne uitam la noi insine, caci viata noastra spirituala e un faliment total... Ce castigam daca suntem pe un mai sus loc, daca noi ne-am inceput ziua fara rugaciune, fara a ne consulta cu harta noastra spirituala, plecam la drum fara sa stim incotro o luam, daca drumul pe care l-am ales e cel bun si nu ne pierdem pe cale. Ne-am imbracat adecvat pentru ziua ce ne sta in fata? Ne-am echipat cu tot ceea ce avem nevoie, nu stam sa ne gandim ca noi suntem niste simpli calatori pe acest pamant si tinta noastra este premiul alergarii? Unde ne este armura, putem noi tine piept impotriva uneltirilor vrajmasului si a duhurilor rautatii? Ca si copii ai Tatalui ar trebui zi de zi sa purtam toată armura lui Dumnezeu, ca să ne putem împotrivi în ziua cea rea şi să rămânem în picioare, după ce vom fi biruit totul. Asa cum in Efeseni ni se relateaza:

"4. Staţi gata, dar, având mijlocul încins cu adevărul, îmbrăcaţi cu platoşa neprihănirii,

15. având picioarele încălţate cu râvna Evangheliei păcii.

16. Pe deasupra tuturor acestora, luaţi scutul credinţei, cu care veţi putea stinge toate săgeţile arzătoare ale celui rău.

17. Luaţi şi coiful mântuirii şi sabia Duhului, care este Cuvântul lui Dumnezeu.

18. Faceţi în toată vremea, prin Duhul, tot felul de rugăciuni şi cereri. Vegheaţi la aceasta, cu toată stăruinţa, şi rugăciune pentru toţi sfinţii."

Dar nu... nu avem timp de lucruri asa neimportante... ce pacat ca problemele vietii pamantesti ne napadesc gandurile si uitam total de Creatorul nostru. Am devenit indiferenti fata de mantuire, de teama de a nu fi indepartati de prieteni, dar uitam total ca ne departam de Casa Cereasca si de planul lui Dumnezeu cu privire la noi. Inca nu am invatat sa privim inainte, noi incercam sa inaintam si nu intelegem de ce tot cadem pe cale si nu ne dam seama ca noi suntem tot cu gandul inimii la ce a fost, sau daca am fi putut schimba ceva. In aceasta privinta gresim asa de tare, putem schimba ceva, ce ne sta in fata, daca ne tinem de Barca vietii care este Domnul nostru Isus Christos. E drept ca uneori mai obosim pe cale, dar Slava Domnului ca Isus ne cunoaste si ne stie slabiciunile, El e constient ca suntem oameni si nu putem intru totul sa fim ca El, de aceea avem Biblia si pe Mangaietorul Duhul Sfant, care ne-a fost lasat de Domnul Isus pana la venirea Sa. Avem "Harta" data de Tatal Ceresc Dumnezeu care e Biblia si Arma Duhului Sfant, sa nu mai privim inapoi pentru ca astfel nu mai inaintam pe cale si pierdem circuitul pe care il avem de urmat. Sa privim tinta la Isus si la premiul alergarii... Ia-L de mana pe Mantuitor si odihneste-ti privirea pe blandetea Lui, astfel nici o grija nu te va mai napadii si vei urma "Harta" negresit! Fiti binecuvantati de Mielul Divin!

Niciun comentariu: