Dorim sa te ascultam!

Plangi si nu te vede nimeni, strigi si nimeni nu te aude, vorbesti si nimeni nu te asculta? Da-mi voie sa te contrazic, exista Cineva, doar ca nu ai stiut la Cine sa apelezi. Cineva care te iubeste mult, ti-a vazut plansul inimii si strigatul inabusit... Asa cum si noi am fost in aceeasi situatie si Dumnezeul Pacii ne-a cautat, vrem sa iti spunem ca si Tu esti in Ochiul Celui Atotputernic si te vrea cu gelozie pentru El. Nu ai nevoie de nimic sa aduci inaintea Lui, doar inima ta zdrobita... Nu te cunoastem asa cum nici voi nu ne cunoasteti, dar este Unul mai presus de toate, care iti stie cel mai ascuns gand. Sa stii ca nu ai intrat intamplator aici... te-a indrumat Cineva. El vrea ca la problema ta sa gasesti rezolvare, de aceea iti spun azi: nu ezita, ai nelamuriri, probleme ce te apasa, intrebari fara raspuns? Lasa rusinea deoparte si indrazneste, asa cum nici noi nu am ramas surzi la lucrarea ce Dumnezeu vrea sa o indeplineasca, ne-am inteles scopul si telul pe acest pamant! Pentru asta, vrem sa ii dam Slava Tatalui ca ne-a gasit si Isi doreste sa ne faca lucratori in secerisul Sau. Ne puteti scrie pe adresa de E-mail: lacrimiincoltulsufletului@yahoo.com sau Id de mess, acelasi. "Aceasta este porunca Mea: să vă iubiţi unii pe alţii, cum v-am iubit Eu. Ioan 15:12"

14 aprilie 2010

Nu sunt o ruina...



O lacrima imi atinge fata si ma intreb ce rost mai are...? Am asteptat sprijin din partea oamenilor dar fara raspuns, de atatea ori lovit de cei din jur si marginalizat. De unde-mi va veni ajutorul? E mai mult decat vizibil ca numai Mielul Sfant e prieten si sfatuitor! Atatea cutremure, catastrofe, accidente grave soldate cu sute de morti... Iar privirea noastra exprima doar parerea de rau sau poate nici atat, ar trebui sa fim imuni inaintea lucrurilor rele, nu impotriva dureri oamenilor care cauta ajutor disperat. Suntem constienti ca putem face mai mult dar am devenit asa de lenesi sau ne gandim ca avem noi prea multe pe cap si nu mai avem timp de alte lucruri. Ne-am pus poate vreodata in locul celor suferinzi? Nu mai putem spune: "Tata, sunt aici la dispozitia Ta! Vreau sa privesc prin ochii Tai, sa simt dragostea Ta fata de cei din jur si sa le pot spune: sunt aici si atat cat imi sta in putinta am sa fac. Toate astea pentru Tine Isuse." Dumnezeu nu asteapta de la noi numai sa facem anumite lucruri, le putem face cu o inima de piatra. La ce folos? El asteapta dragostea noastra, oricat ar parea de banal, dar da... Dumnezeu vrea ceva ce nu poate obtine obligandu-ne, El vrea dragostea noastra, Isi doreste sa simta caldura inimii noastre fara reprosuri la adresa Lui ca nu a facut destul pentru noi. Dragostea nu inseamna binele nostru personal, nu inseamna egoism si nici folosul sau, ci din contra, sa faci persoana iubita sa se simta unica, importanta, speciala, apreciata, respectata, iar tu le vei primii la randul tau. Ne cere Dumnezeu atat de mult? E ceva imposibil de realizat? El face pentru noi lucruri imposibile, vrea sa ne demonstreze iubirea lui nemarginita si grija ce ne-o poarta si noi dam cu piciorul Iubitului nostru Isus. Cat de necalculati trebuie sa fim... Dumnezeu nu asteapta nici mila noastra, ci doar iubire, dragoste, afectiune. Scrie in Biblie ca am fost facuti dupa Chipul si Asemanarea Tatalui, iar noi suntem nimic fara dragoste, exact asa se simte si Dumnezeu, nimic fara noi, suntem tot ce El are! Lasa-L pe Isus sa te iubeasca si ofera-I si tu dragostea ta, nu vrea mai mult, numai iubire!

Niciun comentariu: