Dorim sa te ascultam!

Plangi si nu te vede nimeni, strigi si nimeni nu te aude, vorbesti si nimeni nu te asculta? Da-mi voie sa te contrazic, exista Cineva, doar ca nu ai stiut la Cine sa apelezi. Cineva care te iubeste mult, ti-a vazut plansul inimii si strigatul inabusit... Asa cum si noi am fost in aceeasi situatie si Dumnezeul Pacii ne-a cautat, vrem sa iti spunem ca si Tu esti in Ochiul Celui Atotputernic si te vrea cu gelozie pentru El. Nu ai nevoie de nimic sa aduci inaintea Lui, doar inima ta zdrobita... Nu te cunoastem asa cum nici voi nu ne cunoasteti, dar este Unul mai presus de toate, care iti stie cel mai ascuns gand. Sa stii ca nu ai intrat intamplator aici... te-a indrumat Cineva. El vrea ca la problema ta sa gasesti rezolvare, de aceea iti spun azi: nu ezita, ai nelamuriri, probleme ce te apasa, intrebari fara raspuns? Lasa rusinea deoparte si indrazneste, asa cum nici noi nu am ramas surzi la lucrarea ce Dumnezeu vrea sa o indeplineasca, ne-am inteles scopul si telul pe acest pamant! Pentru asta, vrem sa ii dam Slava Tatalui ca ne-a gasit si Isi doreste sa ne faca lucratori in secerisul Sau. Ne puteti scrie pe adresa de E-mail: lacrimiincoltulsufletului@yahoo.com sau Id de mess, acelasi. "Aceasta este porunca Mea: să vă iubiţi unii pe alţii, cum v-am iubit Eu. Ioan 15:12"

3 mai 2010

Visul unui frate pastor cu tatal sau care a decedat...





In noaptea de 21 Noiembrie am avut un vis interesant si ca sa-l pot retine l-am scris. Tatal meu a plecat la Domnul pe data de 4 mai 1983. Saptamana in care a plecat a fost saptamana patimilor Domnului Isus Cristos. Dupa inmormantarea care a avut loc in Vinerea Mare, cu un public numeros, intreaga noastra familie a ramas destul de indurerata de despartirea de cel drag. Tatal nostru a avut varsta de 78 de ani, deci era inaintat in varsta si a avut o mare vechime in credinta, frecventand biserica inca din anul 1927.
El a fost un om deosebit, un tata bun dar si un foarte bun crestin. Timpul a trecut si fiecare din fratii mei, dar si mama mea spuneau ca l-au visat pe tata in diferite feluri, dar eu eram foarte suparat, ca desi tata la mine a tinut foarte mult, fiindca eram cel mai mic dintre fratii mei, eu nu am avut harul de a-l visa pe tata niciodata in cele 6 luni de la deces. In seara zilei de 21 noiembrie 1983 am avut in biserica un "Serviciu Divin" special pentru ungeri cu untdelemn la bolnavi, asa incat multi au marturisit ca Domnul i-a vindecat. Dupa aceasta cercetare a Domnului in biserica, am venit acasa si m-am culcat, dar nu am putut dormi. Tarziu de tot am adormit si am avut urmatorul vis.

Se parea ca eram in curtea casei noastre intr-o zi pe inserate. Eu m-am gandit ca este vremea de cina si am inceput sa urc treptele casei pentru a intra inlauntru, dar in acel moment m-am oprit pentru ca s-a auzit poarta casei de la strada si cineva intra la noi in curte. Am asteptat si la coltul casei a aparut o fiinta deosebita. Era un barbat de circa 25 - 30 de ani, dar in asemanare perfecta cu tatal meu. S-a oprit la coltul casei si zambea, iar eu l-am intrebat cine este si ce vrea.
Tata: - Fiule nu ma cunosti? Doar m-ai dorit de atata timp si iata, am venit.
Eu: - Semeni foarte bine cu tata si vocea si trasaturile, dar esti prea tanar, tata avea 78 de ani, era batran.
Tata: - Asculta fiule: tu crezi ca si acolo exista neputinte si boale? Nu dragul meu. Corpul zdrentuit si neputincios ingreunat de batranete, voi l-ati depus in cimitir. In cer Dumnezeu nu urca decat ce seamana cu Dumnezeu, sa nu-ti inchipui ca Dumnezeu este un batran cu barba alba si toiag in mana cum cred unii. El este intruchiparea desavarsirii din toate punctele de vedere.
Eu: - Tata te rog sa-mi spui cum ai venit din cer!
Tata: - Cu ingerul insotitor!
Eu: - De ce nu ai venit singur?
Tata: - Pentru ca singur nu sunt niciodata, nici pe pamant, nici in cer.
Eu: - Adica cum, nu inteleg?
Tata: - Foarte simplu. Fiecare cand se naste, Dumnezeu il incredinteaza unui inger, care il insoteste si il urmareste pretutindeni. Ingerul acesta are sarcina definitiva din partea lui Dumnezeu sa tina cont de orice fapta a omului, fie buna, fie rea si el este cel ce informeaza cronicile ceresti despre toata activitatea umana. Atunci cand omul moare, sa nu-ti inchipui ca vine o moarte cum o deseneaza unii, in chip scheletic si cu o sabie sau o coasa in mana, ci Dumnezeu este Cel ce da ordin ingerului sa scoata duhul din trup si aceasta este moartea fizica.
Eu: - Raman inmarmurit de ce aud!
Tata: - Intreaba-ma ce vrei, pentru ca am permisiunea de la Domnul Isus sa-ti raspund la orice intrebare.
Eu: - Vino in casa sa discutam acolo!
Tata: - Nu mi se permite de inger aceasta, discutia mea cu tine ar deranja pe altii.
Eu: - Spune-mi, ai mai fost pe acasa de cand ai plecat de la noi de 6 luni.?
Tata: - Am mai fost de cateva ori, dar am posibilitatea sa va vad de acolo de sus, de la locul meu de odihna.
Eu: - Nu-ti pare rau ca ai plecat dintre noi? Nu regreti despartirea noastra fie chiar si vremelnica?
Tata: - Odata cu moartea fizica, pentru cei mantuiti nu ramane decat un singur sentiment: DRAGOSTEA, si in mod DEOSEBIT, DRAGOSTEA pentru DUMNEZEU!
Eu: - Spune-mi, ti-ai vazut inmormantarea?
Tata: - Da, pentru ca am fost intre voi si stiu totul cum a decurs.
Eu: - Ma infricoseaza ce-mi spui.
Tata: - Nu trebuie sa te temi de nimic, pentru ca este ceva normal, dar nestiut de multi. Imediat dupa ce ingerul insotitor scoate sufletul din trup, intervine moartea fizica, dar de plecat la locul meu de odihna nu plec decat dupa 3 zile, imediat dupa inmormantarea trupului. Dupa ce v-ati intors de la cimitir si copilul tau Corneliu a zis sa veniti dupa mine cu masina la cimitir, in momentul acela ingerul m-a luat si m-a dus la locul meu de odihna.
Eu: - Deci poti venii cand vrei?
Tata: - Numai cand mi se permite sa vin.
Eu: - Cand este de acord ingerul tau?
Tata: - Este prea mic ingerul meu sa depinda numai de el, pentru ca noi avem nevoie de un SERAFIM pentru a ajunge aici.
Eu: - De ce aveti nevoie de un serafim?
Tata: - Deasupra stratosferei exista un strat cu o temperatura deosebita si nu poate fi trecuta decat in prezenta unui SERAFIM.
Eu: - Dar Serafimul este tot un inger?
Tata: - Dar, dar este un inger cu rang si puteri mai mari.
Eu: - Tata, am citit despre ingeri, dar totusi nu am o imagine clara asupra lor. Nu ai vrea sa imi descri natura si slujbele lor?
Tata: - Ti-am spus ca iti voi raspunde la tot ce ma vei intreba. Iata, ingerii se impart in trei categorii, si anume:
1. ARHANGHELI; 2. HERUVIMI; 3. SERAFIMI; 4. Ingeri de rand.
1. ARHANGHELII: sunt ingerii de rangul cel mai mare si dispun de puterea cea mai mare. Ii urmeaza in ierarhie imediat lui Dumnezeu. Ceata arhanghelica a cuprins trei ingeri, si anume: LUCIFER, MIHAIL si GAVRIL.
Lucifer era desavarsirea lui Dumnezeu in frumusete, era un luceafar si fiu al zorilor, asa cum spune proorocul Isaia: "La vederea acestui arhangel, stelele de pe cer cantau si dadeau slava lui Dumnezeu pentru frumusetea desavarsita in creatura a acestuia!" Pentru ca s-a gasit nelegiuirea mandriei in el Dumnezeu l-a lepadat si l-a aruncat din cer. El era capetenia peste o treime din ostirea cereasca si aceasta o treime a cazut impreuna cu el, alcatuind cohorta diavoleasca, iar Lucifer de altadata a devenit BEELZEBUL (domnul dracilor, locuintelor necurate) ( Matei 10:25; Luca 11:9).
Eu: - Stai putin tata, ca ceva nu este in regula, in ordine. Tu zici ca ingerii cazuti cu Lucifer impreuna alcatuiesc cohorta diavoleasca, iar Apostolul Iuda zice in vers. 6 ca ingerii acestia sunt pusi in lanturi vesnice asteptand judecata viitoare.
Tata: - Esti pastor, dar nu esti documentat bine, destul. Diavolul si ingerii lui care au cazut din cer au si fost judecati. Sentinta Dumnezeiasca a si fost pronuntata, dar se asteapta aplicarea ei. Citeste Ioan 16:11; Matei 29:41. Ingeri pusi in lanturi despre care vorbeste Iuda in versetul 6 si 2 Petru 2:4; sunt ingerii care au cazut de la razboiul luciferic incoace.
Eu: - Dar se poate ca si ingerii sa cada cand eu am crezut ca totul este desavarsit in cer?
Tata: - Citeste cartea lui IOV si vei vedea in capitolul 4:18-19 ca Dumnezeu gasesete si acum defecte in ingerii lui ( la unii) si ii pune in lanturi, pentru judecata. Sa continuam cu al 2-lea ARHANGHEL.

MIHAIL este arhanghelul care este capetenie peste capeteniile ingeresti. El are si oficii Dumnezeiesti. In anumite situatii Il reprezinta direct pe Dumnezeu. De exemplu:
- la cortul lui Avraam (Genesa 18);
- in lupta cu Iacov (Genesa 32);
- la aratarea lui Moise (Exod 24);
- la sederea lui Moise pe stanca (Exod 33);
- la aratarea lui Ilie (Imparati 19).
El este cel care a ajutat pe GAVRIL sa aduca solia lui Daniel din partea Domnului. El s-a prezentat la DOMNUL ISUS in Ghetismani pentru a-L imbarbata cand era in agonia disperarii.

GAVRIL este tot o capetenie insemnata facand parte din ceata arhanghelica. El este insarcinat cu anuntarea evenimentelor mari din istorie.
El a adus vestea nasterii lui Samson lui Manoah si sotiei lui. El a venit sa aduca talmacirea visului lui Daniel. Aceasta capetenie insemnata a anuntat nasterea celui mai mare prooroc IOAN BOTEZATORUL. El s-a prezentat inaintea fecioarei Maria si i-a spus: " Plecaciune tie, careia i s-a facut marele har... " Aducandu-i la cunostinta planul Dumnezeiesc cu privire la nasterea DOMNULUI ISUS prin fecioara Maria. El este arhanghelul al carui glas va fi trambita lui Dumnezeu care v-a suna desteptarea sfintilor la venirea Domnului Isus Cristos, pentru a rapi biserica dupa relatarea apostolului Pavel in 2 Tes. 4.
Eu: - Tata tot ce-mi spui ma uimeste mult si as vrea sa merg sa iau un caiet pentru a scrie toate acestea.
Tata: - Nu trebuie sa scrii nimic, pentru ca ceea ce trebuie sa retii iti va ajuta DUHUL SFANT.
Eu: - Bine, atunci continua.
Tata: - Dupa ce ti-am vorbit de ceata arhanghelica, sa trecem la HERUVIMI, care sunt a 2-a categorie de ingeri cu rang si putere.

2. HERUVIMII: pana la jertfa Domnului Isus Cristos, aveau slujba restabilirii relatiilor dintre oameni pe pamant si Dumnezeu prin Patriarhi si Profeti; de la Domnul Isus incoace ei se ocupa de Harul Mantuitor si sunt in slujba harului, de unde le deriva si numele.
Activitatea lor in slujba harului a inceput in campia Bethlehem-ului (casa painii), cand l-au insotit pe arhanghelul Gavril, cantand impreuna: " Slava lui Dumnezeu in locurile prea inalte, si pace pe pamant, intre oamenii placuti Lui (Luca 2:14)." Heruvimii Il preaslavesc pe Dumnezeu in tot timpul si ei sunt elemente contribuabile la sarbatorile ceresti, ori de cate ori se intoarce un pacatos la Dumnezeu. Ei de pe acum pregatesc marea sarbatoare a primirii Biserici in cer. Niciodata de la inaltarea Domnului Isus la cer, nu s-au facut asa pregatiri mari ca acum, cand cerul intreg asteapta aratarea integrala a ROADELOR SUFERINTEI MIELULUI LUI DUMNEZEU.

3. SERAFIMII: aceasta ceata a ingerilor este destinata unor servicii mai deosebite. Ei stau in jurul lui Dumnezeu si sunt insarcinati cu fenomenele naturii. Ei primesc sarcini deosebite. Cum ar fi:
- apararea lui Eliseri cu care si cai (de foc) si multimea ingerilor din tabara;
- ei produc anumite cutremure de pamant si potopul din vremea lui Noe a fost porunca lui Dumnezeu implinita prin ei;
- tot ei au despicat pamantul si au fost nimiciti: Core, Natan si Abiram, impreuna cu familiiel lor;
- ei au adus biruinta lui Israel impotriva lui Amalec si oricand sunt gata sa implineasca orice cuvant iesit din gura lui Dumnezeu.

4. Ingerii de rand: in cer sunt fara numar si totusi respecta cea mai desavarsita ordine, contribuind fiecare din ei la SLAVA DESAVARSITA A LUI DUMNEZEU. Fiecare om care s-a nascut pe pamant are un inger care tine o evidenta riguroasa a tuturor faptelor celui ce i-a fost incredintat, apoi pe langa acestia sunt milioane si milioane care contribuie la aducerea ploii, zapezii a grindinei, care inmoaie brazdele si sfarama bulgarii, fac sa incolteasca si sa creasca pomii in padure, flori pe camp, sa se inmulteasca turmele si sa tasneasca izvoarele, dar in toate lucrarile lor, ei au o singura cantare: " SFANT, SFANT, SFANT, ESTE DOMNUL OSTIRILOR! TOT PAMANTUL ESTE PLIN DE MARIREA LUI! "
Eu: - ALELUIA!
Tata: - Stai sa-ti spun inca ceva, in cer, sunt chiar de acum sa intre cei ce i-au slujit lui Dumnezeu cu scumpatate. Este adevarat ca noi avem un loc de odihna unde asteptam MAREA SARBATOARE, dar sa stii ca avem acces si in cer uneori si chiar Domnul Isus face vizita in locurile de odihna ale mantuitilor.
Eu: - Spune tata, acolo unde esti tu, cunosti de ai nostri?
Tata: - Ce ai predicat tu aseara?
Eu: - Am predicat multe, nu stiu la ce te referi.
Tata: - Nu ai spus tu ca: "In casa Tatalui sunt multe lacasuri! "
Eu: - Eu, da.
Tata: - Sa stii ca nu exista inca iad, dar exista un loc unde duhurile celor rai sunt foarte framantate si nelinistite, asteptand judecata si pedeapsa vesnica. Apoi sa stii ca exista un alt loc unde oamenii trecuti din viata sunt linistiti si se pot odihni momentan, dar si ei asteapta judecata.
AL 3-LEA LOC, este un loc fericit, unde pe langa odihna si liniste cei morti au parte de cate o vizita periodica a Domnului ISUS CRISTOS, aceasta cam la un interval de ... zile, pentru ca acolo noaptea nu exista.
AL 4-LEA LOC de odihna se bucura de prezenta DOMNULUI ISUS mai des, cam la un interval de 3 zile din lumea noastra.
AL 5-LEA LOC, unde mortii in Domnul chiar acum pot sa-l urmeze pe MIEL, oriunde merge EL. Acestia sunt singura categorie care se pot bucura de vizitarea splendorilor ceresti imediat dupa moartea fizica.
Eu: - Tata iarta-ma ca te intreb, ai fost in cer?
Tata: -Prin mila MIELULUI, DA!
Eu: - ALELUIA!
Tata: - Vreau sa iti spun ca pentru voi toti care ati avut slujbe spirituale, in cer exista un loc similar cu al martirilor de sub altar. Locul acesta este asa cum apostolul Pavel spune: " ca mintea omului nu poate concepe, urechea nu a auzit niciodata asa ceva si ochiul nici macar lucruri asemanatoare nu poate privii! " Oricat ti-as explica in limba umana nu asi avea cuvinte de descriere al acestor lucruri si daca asi gasi cuvinte potrivite pentru descrierea locului destinat pentru noi, in trupul in care esti acum, nu poti suporta nici macar descrierea lor, dar nicidecum privirea cu ochii a acestor locuri.
- Eu te rog mult fiul meu sa fi atent: cum GANDESTI, VORBESTI si cum LUCREZI, pentru ca voua ca si pastori sufletesti ai Lui Dumnezeu, vi se cere foarte mult. Sa stiti ca in anumite situatii cele 7 DUHURI ale Lui Dumnezeu sunt puse in slujba pastorilor pentru a apara prestigiul lui Dumnezeu si Evanghelic.
Eu: - Tata sunt asa de emotionat, ca nu mai rezist, poate ar fi bine sa incheiem discutia.
Tata: - O incheiem, dar sa fi atent, sa nu te lasi ispitit de dezbaterea succesorala, sau sa te iei la harta cu niciunul din fratii tai, pentru ca tie ti se cere mult mai mult ca lor si nu uita ca toate cele pamantesti dispar odata cu intrebuintarea lor.
Eu: - Tata cat ai trait in trup nu ti-am iesit din voie si nici din cuvant, promit ca si acum voi asculta si voi face cum mi-ai spus. Te rog spune-mi Tata in incheiere, daca ai fost multumit de inmormantarea ce ti s-a facut?
Tata: - Da... dar un singur lucru nu trebuia sa se intample, stii tu care, insa vor raspunde cei care l-au facut.

- Deodata m-am trezit si am aprins lampa de noapte. Era ora 4 dimineata. Mi-am zis sa ma trezesc imediat sa scriu visul, dar am adormit din nou si am inceput sa visez ca scriam visul de mai inainte. Dimineata pe la orele 7:30 cand m-am trezit si am vazut ca nu am scris visul, am regretat foarte mult, pentru ca este normal, am uitat in timpul orelor in care am dormit, anumite lucruri din vis, in mod deosebit, multimea versetelor BIBLICE pe care eu le-am uitat, pentru ca in dialogul purtat, orice afirmatie a lui tata, era sustinuta de un text biblic. Nu am pretentia de a fi avut prin acest vis vreo descoperire interesanta Dumnezeiasca, dar privind lucrurile din punct de vedere al slujbei mele pastorale, am crezut si cred ca este un vis interesant si de aceea l-am scris.

Niciun comentariu: